1. kolo Minicupu

02.09.2010 11:22

Bohemians - ČAFC A/B

na první kolo jsme vyfasovali velmi těžkého soupeře (řekl bych,toho nejtěžšího).Hodnocení našeho Atýmu udělat nemůžu,protože jsem neviděl ani minutu,to ať dyžtak napíše Jarda,když bude chtít,co jsem slyšel,tak v podstatě jen samou chválu,nejen,že jsme byli Bohemce vyrovnaným soupeřem,ale i jsme jí herně chvílema přehrávali....prý nám dali bohužel góly z brejků,vykopnutím na vysunutého a nepokrytého hráče.Výsledek 9 : 1 není špatný,ale myslím,že náš tým má na víc.i přesto gratuluji,jestli byla hra tak pěkná jak jsem slyšel,tak to je pro nás zatím nejdůležitější.

Já bych mohl hodnotit pouze náš Btým,ale jak jste si všimli,tak Bohemka pro náš Btým není momentálně soupeřem s kterým by jsme se mohli poměřovat a v podtstě jsem byl rád,že kluci opětovně nastupovali na hřiště i když věděli,že nemají šanci a za to jim patří dík...je co zlepšovat a o to se budeme snažit.V podstatě nebylo správně skoro nic...ke konci bylo mírné zlepšení....výsledek 30 : 0 hovoří za vše....penalty ani nevím....

toť vše očima Daniela Kopce