12.kolo minicup CAFC : Kolovraty

09.04.2011 08:39

ČAFC (A) : Kolovraty (A)  7:4 na penalty 6:5

Ahoj Čafáci,

v úvodu bych chtěl připomenout všem hráčům i rodičům, že hrajeme soutěž o dvou družstvech a podle toho rozdělujeme kluky a Andreiku do dvou týmů. Nazýváme je tedy A a B. Po reakci Andy “ proč hraju v béčku?“, jsem pochopil, že asi někomu záleží na písmenku. Ještě jednou musím zdůraznit, že je to jen technický výraz a nemá výkonnostní podtext, prostě v zápisech z utkání se stanový tým A a B.

Dnes jsme se mohli porovnat s kolovratským fotbalem a měli jsme k tomu hezké počasí krom silného větru, který klukům připravoval nečekané momenty.

To mi jistě potvrdí i Tomíno, který se v první třetině nestačil divit. Jsem rád, že se z prvních nezdarů nesložil, naopak se dokázal vzchopit a v třetí třetině zachránil výsledek kvalitním výkonem. Gólový účet dnes zapisovali Mára a Martin, potěšilo mě vystoupení Martina jako útočníka, připadal mi jako vyměněný a s chutí se vrhal mezi obránce Kolovrat. Do útoku jsem posílal Edu, Domču a Davida Winternitze a s radostí jsem přihlížel jejich bojovné hře. Dále jsem potěšen hrou Jindry, jehož neúnavná dravost věstí chuť po skórování. Jindra je zajisté náš objev jara. Máme se tedy nač těšit.

Kvalitní hru předvedli David a Domča i v obraně. Musím přiznat, že jejich výkon stoupal a ukázali se jako univerzální hráči. Předvedli, že obrana jim nedělá žádné problémy a drželi konečný stav 7:4. Tímto všem děkuji za předvedenou hru. Zdeněk

 

 

ČAFC (B) : Kolovraty (B) 13:0  na penalty 4:5

 

Ano,jak píše Zdeněk, na jaře k rozdělení týmu přistupujeme jinak než na podzim. jde především o to aby jsme se připravili na "ostrou" sezónu,která začne na konci léta,kde budeme muset obsadit obě hřiště,kvalitními týmy.Nyní tedy rozdělujeme hráče,tak aby oba týmy byly podobně kvalitní,v béčku ale občas dáme šanci i těm momentálně slabším.pro slabší pak budou především přáteláky a turnaje.

tak a nzní něco málo k utkání.

Do brány jsem nasadil Andreu,obrana Lukáš a Dan,útočníci Filip,Jakub,Adam,Prokop

zápas jsme měli od začátku do konce pod kontrolou a o vítězi po první třetině nebylo téměř pochyb,vedli jsme 4:0

Průběžně jsem útočníky střídal po 3 až 4 minutách,obránce jsem nechal hrát pořád.od poloviny utkání se Andy trochu chtěla taky zapojit a já jí v tom rád podpořil,takže jsme v podstatě útočili v pěti a také si jednoho góla dala.trochu mě mrzely vytvářející se chumly,ale jinak jsem v podstatě neměl hráčům co vytknout.druhou třetinu jsme také dali 4 góly,nutno podotknout,že jejich vynikající golman,chytil za celý zápas minimálně deset tutových gólů a je dobře,že naši borci poznali,že už nestačí jen tak vystřelit na bránu,ale musí se i mířit,tak aby to brankář nechytil.naši tři téměř nováčci se předvedli celkem slušnými výkony,berme to tak,že se musí ještě hodně otrkat a rozkoukat a to nejvíce jakub,na něm je vidět,že si musí zvyknout a předpokládám jeho veliké zlepšování s narůstajícími odehranými minutami.Poměrně mile mě překvapil prokop svojí chutí a dojíždění každého míče,někdy sice zbytečně kličkuje před bránou,ale brzy příjde na to,že se to musí jinak.Adam také mile překvapil,bojí se do soubojů čím dál míň a nedělá zásadní chyby.

Nějaké chybičky se opět našli,ale každá výhra se počítá,potěší,povzbudí,do dalšího snažení celého týmu,jen tak dál.