27.5 E2004 Tempo - ČAFC

20.05.2012 18:24

27.května od 14hod.

sraz v 13.15 zde

trenéři: Volenec,Kopec

vedoucí Penxová

Nominace:   1.hřiště  Jirka,Luky,Mára,Andy,Martin,Skoky,Láďa

                  2. hřiště Venca,Táda,Filip V,Dan K.,Tomáš,Jindra,Eda

1. hřiště  1:16 pro ČAFC

2. hřiště : 30:2 pro Tempo

tak takový rozdíl v herním projevu a výsledku bych opravdu nečekal ani ve snu. Rozdělili jsme se tak,že jeden tým měl být lehce silnější. V druhém týmu však bylo i tak dostatek silných a šikovných hráčů, do teď si nedovedu vysvětlit ce se stalo,že takhle hráli,vlastně nehráli.

na začátku to asi dvě až tři minuty vypadalo slibně, pokoušeli jsme se o kombinace a někdy to i pěkně klaplo až do středu hřiště,kde jsme bohužel narazili na tempáckou dobře zorganizovanou obranu. po prvním gólu, jsme se však položili a soupeř nás zatlačil na naší polovinu za vydatného přispění jejich brankáře. inkasovali jsme ještě asi dva snadné góly,to už jsem musel apelovat na Dana v bráně aby začal chytat a naštěstí začal,pak už to bylo o něco lepší, jásat jsme ale nemohli. o přestávce jsem zjistil,že kluci nehráli fotbal,ale koukali na nízko prolétající letadla,no super... perfektně měli zmapované,jakou mělo tamto barvu a kolik mělo motorů,...tak aspoň něco si ze zápasu odnesli...druhou třetinu ani nechci komentovat, nastoupila na nás silnější část Tempa a vysloveně nás rozsekali,ani nevím,kolik nám dali gólů,nepočítal jsem to,ale tipuju že tak 20.náš hrozen hráčů lítal za jejich přihrávkama a nebyli jsme schopni svojí hru změnit...to byla naprostá bezmoc.

Na třetí třetinu se k nám vrátila opět slabší část Tempáčků a hra se opět trochu vyrovnala,sice jsme opět pár gólů inkasovali,ale kluci začali opět trochu hrát a dokonce ještě dali 2 čestné góly po pěkném úniku Václava.

nebudu nikoho chválit ani kárat ani hodnotit,vše jsem klukům řekl v kabině. Kdyby se někdo divil,proč jsem kluky pochválil,tak je to především za to,že neodevzdali úplně zápas a poslední třetinu ještě zabojovali. a hlavně jsem se na ně vyřval dost při zápase,což muselo být asi až komické pro přihlížející,ale já už asi jinej nebudu.

D.K.

Druhé hřiště jsem neviděl,nemůžu hodnotit.