5.kolo minicupu

03.10.2010 09:08

ČAFC A : Admira  4:9, ČAFC B -  Dubeč 1:7

Naši žlutí nastoupili ve velkém počtu, střídali jsme dvě čtyřky a po nepříliš dobrém výkonu jsme podlehli Dubči 1:7,dobrá z naší strany byla pouze poslední třetina, kde kluci plnili to co po nich chceme, první dvě třetiny se stále tvořily chumly našich hráčů a než Dubeč jsme si překáželi mi sami.

Chválit budu za bojovnost, hlavně Lukáš Penxa, Jindra, Filip, Táda,Lukáš Kuča a David Zvěřina, kterého musím pochválit za poslední třetinu v bráně.

Kluci se ale stále lepší a jsou na všech vidět určité pokroky.

Děkuji všem rodičům za pomoc během zápasů.

Jarda

Čekal jsem na fundovaný komentář od Zdeňka,ale zatím nic,tak sem písnu svoje dojmy,které jsem měl možnost zažít dvě a něco třetin u červeného týmu (A)

když jsem přišel,už bylo skóre cirka 0:3 pro Admiru,to nevypadalo vůbec dobře,navíc se mi zdálo,že na hřišti náš tým v podstatě vůbec nehraje,všude naši borci byli druzí a nic se nedařilo...

druhá třetina byla znatelně lepší,hra se o dost zlepšilanajednou to byl vyrovnaný zápas a naše jediná slabina byla vlastně moje vina,neboť jsem se rozhodl(společně s ostatními trenéry) nespecializovat brankáře a v bráně točímě různé děti,tím,ale bohužel nemají takovou zkušenost a vyzrálost,nicméně i tak dokáží odvézt svojí práci poměrně dobře,některé góly,ale dostáváme zbytečně....další naší slabinou byl urostlý hráč soupeře s číslem 14,s tím jsme si ale nakonec taky poradili,jen to chtělo čas....

v poslední třetině jsme dle mého osobního názoru byli lepší a Admiru jsme přehrávali a tlačili víceméně jen na jejich polovině a to hlavně při nasazení naší výraznější čtyřky.vznikaly pěkné akce s přihrávkami,i sólové akce,napadali jsme soupeře hned jak se dostali k balonu,vybojovali jsme několik jejich výkopů,prostě to byla krásná podívaná,góly opět padali na obou stranách,celkový výsledek už jsme bohužel nedokázali zvrátit,ale s herním projevem  jsem byl nadmíru spokojen.

celkově to  byl na pohled hezký zápas s kvalitním soupeřem a ty malé nedostatky,které nás stojí zbytečné góly,brzy odstraníme....gratuluji soupeři k výtězství a nám za krásnou hru.

Dále bych chtěl vemi ocenit Jardu za to,jak nasadil téměř svůj život při přípravě tohoto dvojutkání (vím co to je za zápřah v jednom člověku a Jarda to zvládl výborně)a také všem kteří jste pak  pomohli....

Daniel Kopec