8.kolo Minicupu

20.10.2010 22:34

Dolní Měcholupy : ČAFC žlutí 4:1

Naši žlutí nastoupili proti Dolním Měcholupům  a po třetinách 0:1,1:0 a 3:0 jsme po tuhém boji  prohráli 4:1.

Naší žlutou sestavu : Filip,Jindra,Dan,Eda,Tomáš,Denis,Karel,David - doplnila po nemoci se navrátivší červená Andy.

První třetinu chytal v bráně Tomáš a naše úvodní sestava Andy,Dan,Jindra,Filip - soupeře přehrávala a Jindra nás zaslouženě poslal do vedení. O první přestávce Tomáš se slzami v očích a s asi začínající chřipkou naší bránu opustil a odešel do kabin.

Do brány jsem poslal Andy, která podala opět skvělý výkon, bohužel naši  zbylí hráči v poli postupně přestávali hrát a hra v poli se začala obracet v náš neprospěch.

Obrana hrála ještě celkem dobře ale útočníci byli jako opaření,každý si běhal kde chtěl a při autech jsme dělali obrovské chyby.

Chválit budu za celý zápas : Dana,Jindru, Andy, za druhé dvě třetiny Filipa.

Penalty jsme prohráli 5:6

Jarda

 

ABC Bráník : ČAFC červení    2 : 10 , na penalty 3 : 5

Tomuto utkání jsem dal oběť největší,nejel jsem na poslední motorkářskou vyjížďku této sezóny,ale jel jsem na poslední utkání minicupu skupiny A.

Počasí krásné,sraz jsem načasoval místo obigátních 45minut před začátkem,60,ale pro některé ani to nestačilo,jediný,kdo přišel včas byl Dominik s rodiči a já.no někdy i já přijdu pozdě,takže kritizovat nebudu,jen je to škoda.

měli jsme čas na pořádné rozproudění a bylo to znát,hráli jsme hned od začátku,první třetinu sice ještě trochu opatrně,ale náš nejlepší střelec podzimu Jirka se v bráně nikterak nezapotil a to díky důrazné obraně Martina a Máry a stejně tak důraznému útoku Lukáš,Láďa Dominik.

první třetinu utkání ale nevypadalo tak rozhodně jak vypovídá konečný výsledek,na obou stranách zvonili tyče,hrálo se všude,jak u nás,tak u nich,sice naše mírná převaha byla patrná,ale ne a ne se protlačit valem jejich obrany.Nasadil jsem tedy do hry asi po pěti minutách našeho pitbula Lukáše,ano pitbula,nic jiného mě totiž nenapadá,když vidím jeho odhodlanost,rychlost,sílu a zarputilost s jakou se vrhá do každého souboje.Lukáš bl také první,kdo prolomil jejich zakletou bránu.První třetina 0:1 skončila a na jednoznačně vyhraný zápas to vůbec nevypadalo.Navíc se nikomu nechtělo do brány,do té doby nevídaný jev,jen na Láďovi bylo vidět,že by rád.Přemluvil jsem tedy Jirku a ten disciplinovaně poslechl a tentokráte se zúčastnil i s chutí.Druhou třetinu jsme pokračovali v tom samém duchu jako první třetinu,to znamená,důraz,běhání a střelba,navíc jsme ale přidali i nějakou tu přihrávku a to zejména zezadu,naši tvořící obránci Mára s Marťasem,víc Mára,Marťas se mi dneska nezdál úplně ve své kůži,jindy si věří víc,dnes více odkopával...ale svojí práci zastal na jedničku a hlavně díky němu se na Jirku nedostala žádná ohrožující střela,Marťas byl prostě stoprocentně spolehlivej....až na to odkopávání.Druhou třetinu vystrčil růžky i Mára a dal jednoho góla,šancí jsme ale měli hodně a tutovejch,nejvíc jich spálil asi Láďa,přesto ale dva góly vsítil.Láďa i Dominik ukázali že vzrůst není všechno a svojí šikovností a hbitostí hodně trápilo hráče Bráníku,kteří zneškodňovali jejich akce jedině jejich zdvojením až ztrojením....druhou třetinu jsme tedy vstřelili další 3 góly a už to bylo pěkných 0:4

Poslední třetinu jsem chtěl udělat radost nudícímu se Jirkovi a do brány jsem místo něj dal Martina,který vím,že chytá dobře,sice moc nechtěl,ale šel a opravdu zachytal skvěle,ty dva góly nebyly jeho chyba.

poslední třetinu jsme pokračovali v tlaku,ale už trochu nesoustředěni na obranu,každý si chtěl dát góla a to se taky každému povedlo Márovi dokonce dvakrát.po chybě v obraně(neviděl jsem to,zrovna jsem psal zápis,ale Jirka se prý nevrátil a Dominik špatně hodil aut a už se nám tam vezl,poprvé Marťas uchrání svatyni,ale na dorážku dostáváme góla.....další gól byla moje chyba,když jsem poradil špatně Marťasovi aby rozehrál na Máru,toho však předběhl soupeř a ocitl se proti Marťasovi kterému nedal šanci přesnou a tvrdou střelou z blízka....

takže všichni super a jen tak dál,dneska za 1 - 

své oběti tedy nelituji,ba naopak a hoši, Děkuji!!!!

ještě bych chtěl poděkovat rozhodčímu za pěkně odpískaný zápas,i když některé zákroky byly hodně důrazné,nebo některé zákroky,které někdo píská jako ruku,nebo aut nechával být, nekouskoval hru a  pískal férově,myslím,že přesně takhle by to mělo vždy vypadat já bych to takhle perfektně neodpískal  a abych pravdu řekl asi jsme byli tvrdší než soupeř, v této souvislosti bych také vyzdvihl odvahu brankáře soupeře,do některých střetů to chtělo opravdu celého chlapa a on ukázal že je.