Dubeč : ČAFC

14.04.2011 14:44

 

Dubeč : ČAFC   7:5

 

Zápas,od kterého měl každý velmi očekávání…Já jsem chtěl aby utkání mělo význam ať pro nás,tak pro soupeře.Nasadil jsem tedy Dominika,kterého jsem v poslední době neviděl,ale prý moc neměl formu,tak jsem si myslel,že se tu rozjede a povedlo se, Filipa,kterého jsem viděl a jeho forma a chuť v poslední době mě velmi zklamávala…dnes ovšem zářil.Dana,který poslední dobou hraje výborně a je na něj spoleh při každém míči,bohužel,dnes všechno bylo jinak.Matěje do brány,to byla moje sázka do loterie,neviděl jsem ho už asi tři měsíce,ale věřil jsem mu a myslím,že se mu to povedlo,mě se líbil.Adama,který se rozehrává,po dlouhé pauze,dal jsem mu dnes málo prostoru,stejně jako jeho dvou kolegům,sory.vím,že potencionál má,to přijdesezóna teprve začíná.Jakub,ten se teprve rozkoukává a někdy je to evidentně vidět,ale dnes se mi líilo,že když se odvázal,bylo to přesně to co jsem od něko očekával,ty vybuchlý saze myslím ještě v budoucnu budou trápit hodně soupeřů.Ivan…co napsat…někdy dobrý,někdy špatný,taky jsem ho napdsal kvůli rozjezdu,dnes dvě třetiny nic,poslední začal makat na míči,když jsem mu zdůraznil,že,nikomu přednost dávat nemá,ať je to kdokoliv…pak dal dokonce góla,ale ani se z něj pořádně neradoval.možná se styděl,někdy to tak bývá….rosteme a rosteme….

Takže celkově,to hodnotím pozitivně,největším zklamáním pro mě byl dnes Dan.asi chtěl dopřát spolužákům vítězství,protože takhle jsem ho ještě nikdy hrát neviděl…

 A penalt? Ani nemluvím,jedinou penaltu za nás dal náš brankář bodlem Matěj…