Gutovka 1

02.12.2010 09:04

Přáteláček s Dubčí se myslím povedl,soupeř přijel sice s menším počtem hráčů,ale nakonec to ani nevadilo,hráli jsme 1+3,měli jsme dva na střídání,soupeř nikoho.Vyhráli jsme těsně 3:2,což je potěšující hlavně pro kluky,ale mě šlo hlavně o to aby si zahráli a trochu se otrkali a to se v klidné atmosféře povedlo....dokonce i Karel a David se zapojovali do osobních soubojů aktivněji,než jsme zvyklí,David přidal dokonce i nějaký ten únik,Kája zatím ne,ale to příjde....především bych pak vyzdvihl výkon Jindry po celou dobu utkání a Eda začal taky makat a hrát fotbal tito dva hráči se prosadili i gólově Jindra dvakrát a Eda jednou.Líbyla se mi práce při rozehrávce,kdy se snažíme to rozehrát s myšlenkou a né bezmozkovým nákopem někam dopředu....na penalty vyhrál soupeř 3:2

Celkově se mi to moc a moc líbilo,byla to taková zkouška a příští rok v lednu,únoru a březnu bych to určitě zopakoval minimálně 20krát no dobře možná míňkrát,to záleží na nás všech.....

PS.: nebojte se,nekujeme pikle,akce byla zkoušková a schválně jsem to nedával na web a obvolal jsem pouze hráče,kteří měli hrát.

Daniel Kopec