H3D2003 H.Měcholupy B ČAFC 2. 6. 2013, 14:00 H.Měcholupy UMT. 9:4

26.05.2013 17:44

Kdy: neděle 02.06.2013 od 14:00

Kde: mapa zde

Sraz v: 13:15

Trenér:

Nominace: Eda,Dominik,Kuba,Šimon, Filip F.,Zavry.

branky: Dominik 2x,Filip F.1x,Eda 1x.
 

Původně jsem k tomuto zápasu nechtěl psát žádný komentář, kluci dnes kromě Edy nezahráli moc dobře a po zásluze jsme prohráli, ale po přečtení tohoto komentáře od trenérů z Hor.Měcholup musím zareagovat.

 

 

 

Jestli chtěl trenér Měcholup přeložit zápas, nebylo nic lehčího, než vzít mobil a během dopoledne zavolat a mohli jsme se domluvit na přeložení.

V Měcholupech mají umělou trávu, proto jsem rodiče, kteří se mě během dne ptali, zda se hraje ubezpečoval, že ano, jelikož se nikdo od domácího týmu neozval.Pro jistou jsem si vyhledal kontakt a  před zápasem volal sám, zda se bude hrát. Pan trenér mě oznámil že prý musí, ale že se jim moc nechce:(

 

Většina z nás už byla na cestě, takže jsem mu oznámil, že přijedeme a uvidí se.

 

Nejeli jsme na Měcholupy jako na lehké sousto:).Už u nás kluci ukázali, že jsou dobří a naše středně silná sestava je doma porazila se štěstím.

 

 

Dále nechápu neustálé omílání věku našich hráčů - hrajeme soutěž

H3D – Mladší přípravka – 92 MPŘ (1HP) 4 KOLOVĚ - tedy hráči narození 2004 a mladší, to že soupeř tuto soutěž hraje  s ročníkem 2005 je jejich problém a pro hráče z Měcholup obrovská škola.

 

"Mladý rozhodčí" dnes pískal velice dobře a s citem, nechápu neustálé komentáře trenérů soupeře k jeho výkonu."výborný vzor pro děti"

 

Po zápase si naši kluci stěžovali na spoustu nadávek a urážek, které si od soupeře vyslechli.

 

2005kám z Hor.Měchlup bych doporučil trošku úcty k soupeři i rozhodčímu.

 

V našich komentářích se snažíme nehodnotit trenéry a výkon soupeře, a už vůbec výkon rozhodčího, kromě tohoto případu.

Tým ČAFC

(JL)