MPŘ pátek 8.6.2012 ČAFC - Sparta Krč 8:4

04.06.2012 13:19

Kdy - pátek 8.6 od 17 hod

sraz v 16.15 na ČAFC

trenér : Dan

Nominace: Mára, Dan K., Tomáš, Venca, Filip F.,Luky,Adam,Filip Z.

Dnešní zápas se nám opět vydařil,všichni měli chuť hrát a bylo těžké je udržet na střídačce.

Nastoupil proti nám poměrně kvalitní soupeř,který ve svém kádru neměl větších slabin, naši borci ale včasně napadali jejich rozehrávku a snažili se o kombinaci a hned v úvodní třetině jsme se dostali do vedení díky pěkné akci, ala barcelona,luky dostal pěknou přihrávku zezadu,udělal kličku,nahrál Adamovi,ten ho pěkně našel zpátky a Luky trestal dvěma dotyky...pak jsme přidali ještě dva góly,které byly neméně pěkné,zápisky gólů jsem ztratil,takže nevím kdo,ale to neni zas tak důležité. Druhou třetinu  jsme vyhráli 2:1,ale bylo to tak trochu se štěstím,moc přesvědčivé to nebylo,také to bylo trochu tím,že jsem poměrně chaoticky střídal a měnil posty...druhá třetina se mi líbila nejméň. třetí třetinu jsme sice hráli 3:3,ale hra se mi opět líbila,góly jsme dostali díky nezorganizované obraně,ale akce jsme měli pěkné a držení míče také a šancí něurjekom...nebo jak se to píše :-)

Tomáš : v bráně si moc nezachytal,ale co na něj šlo,tak chytil,dobře rozehrával a dával ostatním jistotu do hry, v poli hrál výborně,neměl jsem k jeho výkonu žádné námitky.

Venca : opět vynikající výkon, dokonce už přestává dělat ty věci,co jsem mu vyčítal, rozehrávka s chladnou hlavou,dobrý první dotek,důraz,výborný.

Lukáš : také opět to byl on, super výkon,jak v bráně,tak v poli, tvrdé a přesné střely.

Filip F. : zdálo se mi,že neni úplně psychycky v pohodě,což se pak projevilo, potom se uklidnil a bylo to zase trochu lepší, důraz na míč dobrý,občas zbytečně bezmyšlenkovitě nakopává.

Filip Z. : teprve se rozkoukává,ale je vidět,že bude šikovnej hráč, má dobrý zpracování,snaží se přihrávat a přemýšlet,jen si musí zvyknout na zápasový presink a naučit se co má v některých situacích před bránou dělat.

Mára : má výborný přehled a s míčem to umí,jen ty jeho nervy....také zbytečně nakopával míč vzduchem,ale když se rozhodl udělat něco konstruktivního,bylo to skvělý, v bráně super,góly nebyly jeho.

Adam : dobrej výkon, je šikovnej s míčem má přehled a smysl pro spolupráci,jen je někdy málo důraznej v osobních soubojích.

Ondra : parádní výkon...v tomhle věku,to je úplně z říše snů,to je zřejmě nejtalentovanější hráč v Praze...jestli né v ČR...

V kabině jsem všechny chválil.