Přáteláček s AFK Podolí

14.06.2011 23:05

ČAFC : Podolí : 1:9

těžko hodnotit,ale s odstupem času a nadhledem si myslím,že pokrok na některých hráčích byl vidět,mile mě překvapil David,Denis,Kuba a Matěj Pálek,kterému to sice v bráně moc nešlo,ale alespoň si to zkusil.

Šimon v bráně dobrý,v poli dneska průměr,správně sice využívá své fyzické převahy,ale bohužel zapomíná dávat rychlost,resp,zatím asi dělá co může,to se časem zlepší.Ivan mě dneska moc nepřesvědčil,už jsem ho viděl v lepší formě,měl pár vyložených šanci,které bohužel promarnil,ale odnesl si alespoň zkušenost do budoucna.Filip,ten měl dneska první dvě třetiny asi závaží v botech a chutě na to si pořádně zahrát a podržet tým taky ne,poslední třetinu ale mákl a bylo to dobrý,pár obětavých zákroků.škoda,že jsem si s ním nepromluvil,proč tu dneska byl,třeba by to bylo lepší.Eda,když měl asi zrovna náladu,tak dobrý,ale jinak byl prostě svůj,v tu chvíli nevím,jak ho mám probudit.

takže celkově jsem byl spokojen,všichni totiž chtěli opravdu hrát a to je obrovský posun kupředu.