přátelák s Hájema 5.4.2011

31.03.2011 08:03

Dnes jsme místo tréninku sehráli utkání s naším sousedem FC Háje.Především to bylo utkání pro borce,kteří potřebujou nabrat trochu vít.

Celkově se mi to moc líbilo a to ať přístupem soupeře,tak nás. výsledek abych pravdu řekl,nevím přesně a ani o něj vůbec nešlo,tak by to mělo v takových utkáních být,i když motivace vítezství je vždy nejlepší...myslím,že jsme prohráli 7,nebo 8 : 6

myslím,že góla si dali kromě Petra a Davia všichni a doufám,že si všichni zahráli dostatečně.

Lukáš : toho jsem pozval aby trochu kluky držel nad hladinou,po první třetině jsem ho však musel dát do branky,protože ostatní jen koukali,jak Lukáš hraje za ně.Lukáš byl jako vždy výborný,samozřejmě chybičky tam jsou,ale kdo je bez chyb...

Dan : podobně jako u Lukáše,vzal jsem ho,za prvé,když už jsem jel a za druhé pro trochu držení obrany,byl jsem překvapen,že možná ani nebyl třeba.Ale i on se trochu potřebuje rozehrát a dodat si sebedůvěru.

Ivan : Dnes dle mého názoru na něj výborný výkon,snažil se individuálně prosadit a vytvořit si střeleckou pozici,nějakej gól i dal,jak říkám,velmi mile mě překvapil,samozřejmě slabiny tam má,na těch je třeba pracovat,špatná technika běhu a tím malá rychlost,ta je největší,dost teď ale uvažuji,že mu dám šanci v neděli v minicupu.

Prokop : O jeho kvalitách vím,technicky je celkem dobře vybaven,na svůj věk,ale nedokáže dát do zápasu zatím vše,pořád,naplno,ale když za to vezme a dneska za to několikrát vzal,tak se dokáže prosadit a provětrat obranu,také uvažuji o nominaci na minicup

Denis,David,Péťa : tzhle kluky jsem dal na stejnou úroveň,i když sem tam někdo z nich měl světlé chvilky,kluky zatím utkání moc nezajímá a to je jejich největší handicap,časem ,když vydrží se to třeba zlomí,musíme si uvědomit,že jsou to ještě děti,v Praze se s fotbalem i sportem všeobecně začíná příliš brzy a někteří jedinci tím trošku trpí,ale kdo ví,za pár měsíců?...zdálo se mi,že ze hry mají radost a o to přeci jde...U Denise mě nejvíc překvapilo,že zakopne sám a na rovině,asi má nějaký nový kopačky,nebo e projevila jeho pauzička,jinak se mi zdá že trochu vyrostl a třea má jen problémy s pohyby. Péťa,když se do toho obuje,což není moc často,tak dokáže odebrat míč a poslat ho třeba do brejku a je z toho gól,doufám,že si to uvědomil a měl z toho radost,David, pokud byl v presu a věděl co má udělat,tak to udělal a věřím,že to i věděl,bohužel to někdy bolí a snad ho to neodradí.Protože fotbal je hodně tvrdá hra,o tom není pochyb.