semifinále ČAFC : Hostivař

28.05.2011 19:57

 

No,…viděli jste to sami,takže co k tomu ještě psát.snad jen pro nepřítomné.

První dvě třetiny špatný,poslední třetina dobrý.Opět se potvrdilo,jak je důležitá předzápasová příprava,na kterou jsou hráči zvyklí,bohužel jsem to nestíhal a tudíš jsme to trochu zanedbali.

První třetinu jsme hráli 1:1,ale důvod k radosti rozhodně nebyl,překáželi jsme si,netrefovali jsme balony,nedrželi posty,byli jsme nedůslední,pomalí…

Druhá třetina0:2 v podstatě jako přes kopírák první,ale byla vidět trochu snaha,jenže střetů našich hráčů sami se sebou byly každou chvilku a v podstatě jsme pobíhali zmateně po hřišti…

Třetí třetina 3:0 třetí třetinu jsme už začali hrát to co bych alespoň vzdáleně čekal od hráčů,které jsem nominoval,takže v podstatě dobrý výkon a to do jednoho.

Tyto záznamy gólů jsou moje a liší se od soupeřových,takže nakonec jsme se dohodli na smírném výsledku 4:4, na tento výsledek jsem přistoupil,ačkoliv se lišil od mých záznamů,proto,že bych opravdu nerad nadsazoval gólový výsledek nad kvalitou hry.každopádně tím nechci říct,že by mi na výsledku nezáleželo a už v žádném případě bych nerad upíral našim hráčům vítězství,podle mě se prostě příště musí více koncentrovat na svou hru.

Co se týká soupeře,tak jsem byl mile překvapen jejich důraznou,ale čistou hrou,byli o 100% lepší,než když jsme s nimi hráli naposledy,nevím,jestli je to tím,že jsme jim to dovolili,nebo se tak opravdu zlepšili,nebo my zhoršili,každopádně to byl vyrovnaný zápas,kde nebyl ani sebemenší prostor na chyby.Je jen škoda,že jejich sympatický výkon kazí občasné výkřiky některých lidí okolo,neuvědomují si,že si sami „šlapou po štěstí“

Jirka . dneska trochu vlažný výkon,neustále jsem ho nabádal k rychlejší akci s míčem a trochu odvahy a chuti,tu projevil až v poslední třetině,v utkání si dal jednoho góla vlastního,jednoho čistého svého a jednoho s tečí hostivařského klučiny.

Andy . přemluvil jsem jí aby šla místo do brány do pole,málem to oplakala,ale v poli si vedla dobře,tedy pokud makala na plno,dokázala se prosadit,jen jí chyběla zkušenost,pro odhad okamžiku střely,to je ale tím,že dlouho jen chytala,jsem proto,moc rád,jak se k tomu postavila a neboj,příště zase budeš chytat. Andy si dala jednoho góla a při jednom asistovala..

David . celkem vyvážený výkon,někdy chyběla koncentrace na hru a tím malé chyby a někdy pomalu řešil situace,ale jinak si připravoval slibné šance a plnil,tedy alespoň se snažil plnit,to k čemu jsem všechny nabádal…

Jindra . dnes,trochu nevýrazný,nebo spíše nenápadný,měl tam totiž plno důležitých zákroků.jen se mi zdálo,že mu dneska chyběla sebedůvěra, v první třetině si s důrazem,který bych od něj nečekal dal jednoho góla.

Lukáš . náš nekompromisní hráč byl dneska trochu čajíček,po zápase dostal nové kopačky,tak doufám,že je příště trochu zastřílí,jinak samozřejmě sympatický výkon…jen kdyby za sebou nezapomínal pořád ten míč J

Tomáš. Výborně zachytal,samozřejmě,že chyby se tam našly,ale mě se líbilo,že zápas nevzdal,i když se mu chvíli nedařilo,kousnul se a postavil se k tomu jako chlap a odvedl slušný výkon,největší slabinou byla dneska jeho rozehrávka,která neoplývala ani myšlenkou,ani jistotou. Napsal jsem ho jako nejlepšího hráče a soupeř označil nejlepšího hráče Andy…………

Jinak si ještě neodpustím připomínku,je těžké dávat do zápasu prvky,z nového systému hry,který se snažíme poslední 14 dní razit při trénincích,když se nakonec nesejdeme a nový systém tudíš ani nemůžeme vyzkoušet.škoda….

             DK

na penalty jsme vyhráli 8:7