Turnaj Benešov - 16.1.2010 - 4.místo

28.06.2010 16:11

Výsledky turnaje v Benešově


1 místo….Bohemians Praha


2 místo….Admira Praha


3 místo….Slavia Praha


4 místo….ČAFC


5 místo….Benešov


6 místo….Dukla Praha

 

 

 

Soupis hráčů

1.Marek Volenec…………………….Brankář

2.Tomáš Kocnár……………………..většinou levá obrana/ záloha

3.Daniel Kopec………………………většinou pravá/levá záloha

4.Andrea Švíbková……………..…...většinou útok……………………….2 góly

5.Eda Tůma………………………….většinou pravá/levá záloha………...1gól

7.Honza Levý………………………..většinou pravá/levá záloha

8.Martin Stárek……………………..většinou pravá obrana

  ………………………………………………………………………………………...................

 

Dne 16.1.2010 jsme se zúčastnili kvalitně připraveného a obsazeného turnaje v Benešově pro ročníky 2004 a mladší.Naše účast visela na opravdu tenkém vlásku,takže bych chtěl poděkovat všem,kteří se ho se svými borci zůčasťnili.

Naše vyhlídky nebyli moc dobré už předem,takže jsem to bral spíš jako dobrou zkušenost,která se nám v budoucnu vrátí.Ale už v prvních minutách prvního zápasu jsem byl uchvácen jak, se naši hráči do Slávie zakousli a bylo jasné,že nebudeme jen do počtu,ba naopak,byli jsme rovnocenným soupeřem pro ty nejlepší týmy,proti kterým se dá hrát.a naše vyrovnané výkony s dobrými výsledky mluvily za vše a nejen nás velmi překvapily.bohužel nás bylo oproti všem ostatním týmům málo a díky tomu jsme nedosáhli na medaile.Přeci jen odehrát za jeden den naplno bezmála 100minut by bylo náročné i pro starší ročníky.Takže bych chtěl všechny jen a jen pochválit a výtky nemůžu mít k nikomu.

 

…………………………………………………………………………………………………...

 

ČAFC – Slavia Praha – 1:2

 

Díky losu jsme byli na ředě hned jako první a nerozcvičeni a nerozkoukaní jsme dostali soupeře s tak slavným jménem.Slavia střídala celou pětku najednou,takže měli pořád čerstvé hráče,abych tento handicap trochu smazal,rozhodl jsem se střídat všechny hráče,postupně,podle toho jak byli unaveni,také jsem si otypoval,komu jaký post nejlépe sedí.Hlavně mě zajímalo,jak bude svědčit pozice záložníka Martinovi,v obraně vím,že je bezkonkurenční i se staršími hráči v minicupu. Martin se ale,asi ze zvyku, pořád snažil být vzadu.Také u Edy jsem myslel,že bude mít větší“chuť“ na vstřelení branky.V tomto zápase si asi nejvíc zachytal Mára a dal všem ostatním jasně najevo,že v bráně je Pán on,bohužel dostal dva nešťastné góly ze závaru před vápnem a nemohl jim absolutně zabránit.měli jsme pár hezkých šancí a pak po chybě soupeřova gólmana,jsme kopali desítku.Zvolil jsem Edu a nezklamal,zavěsil první náš gól v turnaji.měli jsme šanci zápas vyrovnat,ale chybělo nám to pověstné štěstíčko a také slávističtí hráči vzorně plnili své úkoly.Škoda,že rozhodčí při posledním hvizdu,neprojevil trochu citu pro hru a pískl,akorát,když Andrea měla našlápnuto a sama se řítila na jejich bránu Nicméně,pro nás to byl radostný výsledek hodný slavení.

 

…………………………………………………………………………………………………...

 

ČAFC – Dukla Praha – 0:0

 

Od Dukly jsem nevěděl,co máme čekat,průběh utkání mě ale doslova šokoval,systém střídání jsem ještě nechal jako v prvním zápase,což asi byla trochu chyba,dělal jsem v tom našim borcům zmatek a po 10 minutách už nikdo nevěděl,co a kde má vlastně hrát,jen Martina jsem už nechal v obraně,někdy příště si třeba zase vyzkouší ofenzivní činnost,i když obrana mu prostě sedí a je i díky zkušenostem,které sbírá u staršího týmu,100%.většinu utkání jsme odehráli na straně soupeře a Mára se v bráně skoro začínal nudit,pak zachránil jasnou gólovou situaci Dukly po jejich odkopu a brejku jednoho hráče.v tomto zápase jsme mohli několikrát pomýšlet na vítězství,škoda,že ještě neovládáme hru oběma nohama,pak by tam minimálně dva góly musely padnout,protože,než se v brankovišti oběhne balon,trochu to trvá :-) .Za tento zápas si opět naši zasloužili velkou pochvalu.

 

…………………………………………………………………………………………………...

 


ČAFC – Benešov – 2:1

 

K tomuto zápasu jsme bohužel nastoupili hnedka po obědě s plnými bříšky a ještě jsme museli zakrýt své dresy nepříjemnýma rozlišovákama,nicméně,tyto handicapy nám nezabránily vyhrát nad těžkým soupeřem.V tomto utkání jsem zvolil střídání pouze dvou hráčů a ostatní pozice neměnili a toto se jevilo už při pohledu na hru,jako správné řešení.nebudu se o tomto utkání déle rozepisovat,bylo velice napínavé od začátku až do konce.Nejen díky naší rychlé a odhodlané Andree jsme vstřelili dva góly.jeden jsme dostali z penalty.když v zápalu Mára chytil míč mimo brankoviště,tím ale zabránil jasnému průniku,benešovského střelce.byl to opravdu radostný výsledek a měli jsme z něj opravdu velkou a zaslouženou radost.

 

…………………………………………………………………………………………………...

 

ČAFC – Admira Praha – 0:0

 

Toto byl vysloveně vydřený výsledek,né že by jsme byli výrazně horší,ale markantně se začal projevovat náš handicap menšího počtu hráčů a všichni si hrábli na dno,už jsme to prostě fyzicky špatně zvládali,ale všichni do toho dali srdce a všechny svoje síly a uhráli jsme velmi dobrý výsledek,Admira je velmi těžký soupeř.

 

…………………………………………………………………………………………………...

 

ČAFC - Bohemians 1905 – 0:4

 

Na toto utkání se všichni sice těšili,ale víc se všichni těšili na konec,už to pro všechny bylo moc dlouhé a namáhavé,čekal jsem,že to bude nářez.Jaké ale bylo moje překvapení,když jsme prvních deset minut hráli s nejlepším soupeřem 0:0 dokonce jsme měli i pár příležitostí jak překvapit a vstřelit branku,ale síly už prostě nebyly v rezervách nikoho.dostali jsme pak gól,který nás srazil i trochu psychicky,ale konečný výsledek si myslím,že za daných okolností byl velmi dobrý.

 

..........................................................................................................

 

Klasické hodnocení jednotlivých hráčů provádět nebudu,jen co mě mile překvapilo.

 

Mára : Mile mě překvapil,že se k tomu všemu postavil čelem a celý jeho výkon

Tomáš : Mile mě překvapil svojí chutí hrát dopředu a svojí vytrvalostí

Dan : Mile mě překvapil,když v jednu chvíli řekl,že je to docela zábava :-)

Andrea : Mile mě překvapila,jak umí dávat góly a dobře hraje pozičně

Eda : Mile mě překvapil,jak sebejistě vstřelil penaltu

Honza : Mile mě překvapil,že se překonal a pomohl svým spoluhráčům bojovat a

            ke konci i trochu s  chutí.

Martin : Mile mě překvapil svou odhodlaností,průbojností a technikou