zápas minicup ČAFC : Bohemians 1905

22.03.2011 21:19

ČAFC Praha : Bohemians 1905  hřiště A 3:14 / hřiště B 6:8

Nakonec nám počasí vyšlo celkem dobře,i když nebylo nejtepleji,dokonce kromě dvou hráčů jsme byli komplet,ti,které jsme nominovali.

rozdělení obou týmů jsme se snažili udělat tak,aby byly oba týmy zhruba stejně silné.na hřišti A koučoval David a na hřišti B Zdeněk

Pokud budu hodnotit výsledek,tak i když je na první pohled velice nelichotivý hlavně na hřišti A,tak jsem spokojen a není to alibismus.Podívejme se jen o pár měsíců zpět a zjistíme,jak jsme se stejným soupeřem prohráli v souhrnu obou hřišť 1:39 a nyní 9:24 z toho to na jednom hřišti bylo opravdu těsné.Navíc většina našich hráčů už déle netrénovalo,kvůli nemocem a jiným věcem,takže jako rozehrávka na jaro to nebyla nejlepší situace pro nás.Soupeř byl také,na rozdíl od nás rozehraný,nekdo může namítnout,že unavený,protože před tím odehráli dvouzápas s našimi staršími kolegy a nevedli si nejhůř,to svědčí o síle soupeře samo o sobě..tak to jsou jen čísla a nyní k dojmům

mohl jsem sledovat pouze utkání na hřišti B,kde jsem byl jako rozhodčí.

Na hřišti jsem podal nejhorší výkon já,ve snaze být co nejobjektivnější,jsem naše často spíše poškozoval a trochu jsem jim tím srážel elán do hry...možná jsem jim tedy utkání prohrál já...hra byla nesmírně vyrovnaná,chvíli vedli oni,pak zas my,pak oni odskočili o dva góly a takhle se to vezlo až do konce utkání,všichni odvedli dobrý výkon,samoyřejmě,vždycky to může být lepší,ale ale...

hodnocení jednotlivých hráčů : Andy(brána) výborný,Dan mile mě překvapil,Jirka chvilkama výborný,ale víme,že umí líp,Lukáš výborný,Marťas,škoda,že nám neukázal jak hodně je dobrej,ale i tak dobrý,Filip mile mě překvapil

v závěru jsme na penalty prohráli 6:5

takže překvapení se stejně jako ve Španělsku den před tím nekonalo,ale stejně jako v nároďáku,spokojenost byla...

Hráli: B/ Martin,Lukáš,Andrea,Dan,Jirka,Filip

        A/ Mára,Dominik,Tomáš,Václav,Jindra,Láďa